اخبار ویژه

با همکاری هیئت کوه نوردی و صعودهای ورزشی آذربایجان شرقی:

همایش کوهپیمایی عمومی و خانوادگی به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی در سیس برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی هیئت کوه نوردی و صعودهای ورزشی آذربایجان شرقی؛همایش کوهپیمایی عمومی و خانوادگی به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی در دامنه های کوه میشو شهر سیس در شهرستان شبستر برگزار شد .

میرعلی آقاسیدی رئیس هیئت کوه نوردی آذربایجان شرقی با حضور در این همایش اظهار کرد:این برنامه با هدف توسعه ورزش همگانی در رشته کوه نوردی در بخشی از ارتفاعات کوهستان میشو و در سطح خانوادگی با رعایت موارد کامل ایمنی با حمایت  نیروی های امدادی هلال احمر استان در منطقه سیس اجرا گردید .

آقاسیدی با تقدیر از هیئت کوه نوردی سیس و شهرستان شبستر و ارگان های حامی این رویداد افزود:موضوع ترویج ورزش کوه روی و کوهپیمایی در بخش همگانی و در سطح خانواده ها یکی از اهداف اصلی هیئت آذربایجان شرقی بوده و ادامه این همایش ها با همکاری هیئت استان با دیگر هیئت های کوه نوردی و ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها پیگیری خواهد شد .

گفتنی است در این مراسم که روز جمعه چهارم آبان در منطقه زیل دره شهر سیس با حضور جمع کثیری از علاقمندان به ورزش کوهپیمایی اجرا شد از محمد نوری کوه نورد شهر سیس که موفق به اتمام طرح سیمرغ شده بود با اهداء مدال و لوح یادبود این طرح توسط رئیس هیئت آذربایجان شرقی تجلیل بعمل آمد.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا