صعودهای ورزشی

نماینده کمیته مجمع تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم کوه نوردی:

هدف مان میزبانی بهتر آذربایجان شرقی در رشته کوه نوردی و سنگ نوردی است

به گزارش روابط عمومی هیئت کوه نوردی و صعودهای ورزشی آذربایجان شرقی؛نماینده کمیته مجمع تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم کوه نوردی هیئت کوه نوردی و صعودهای ورزشی گفت: هدف مان از حمایت این رشته ورزشی، میزبانی بهتر آذربایجان شرقی در مسابقات کشوری و بین المللی است.
امین زردوست گفت: خرسندیم که توانستیم مجموعه‌ای تشکیل دهیم که میزبان مسابقات کشوری در استان باشد و هدف از تشکیل این مجموعه این است که در کنار هیئت کوه نوردی استان آذربایجان شرقی، مسابقات کشوری را در استان برگزار کنیم و در جهت توسعه و پیشبرد اهداف ورزش کوهنرودی و سنگنوردی تلاش خواهیم کرد.
وی افزود: عوامل این مجموعه در حال حاضر متشکل از چند فروشگاه کوه نوردی و تولیدکنندگان لوازم کوه نوردی هستند اما همچنان آماده پذیریش و حضور سایر مجموعه ها بوده و از حضور بیشتر تولیدکنندگان و فروشگاه‌های ورزشی استقبال می کنیم.
نماینده کمیته مجمع تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم کوه نوردی هیئت کوه نوردی و صعودهای ورزشی در خاتمه گفت: تبریز میزبان بسیار خوب برای مسابقات سنگ نوردی نونهالان و نوجوانان کشور بوده و امیدواریم بتوانیم این روند خوب میزبانی را در مسابقات کشوری تداوم دهیم.
گفتنی است اولن جلسه این مجمع همزمان با برگزاری نهمین دوره مسابقات سنگ نوردی قهرمانی کشور در تبریز برگزار شده بود .
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا