اخبار ویژهفدراسیون

در مجمع عمومی عادی سالیانه فدراسیون کوه نوردی :

از عملکرد هیئت کوه نوردی آذربایجان شرقی توسط معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش تقدیر شد

به گزارش روابط عمومی هیئت کوه نوردی و صعودهای ورزشی آذربایجان شرقی به نقل از فدراسیون کوه‌نوردی؛ مجمع عمومی عادی سالیانه فدراسیون روز چهارشنبه ۱۱ ماه ۱۴۰۳ با حضور اکثریت اعضای مجمع در سالن «فارسی» آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
این مراسم که با حضور «شروین اسبقیان» معاون توسعه ورزش قهرمانی و « احمد نامنی» مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی و “رضا زارعی”رئیس فدراسیون کوه نوردی و صعودهای ورزشی همراه بود در ابتدا “حسین مقدم” دبیرکل فدراسیون کوه نوردی  و دبیر مجمع اهداف برگزاری جلسه را برای حاضرین تشریح کرد .
در ادامه مراسم «رضا زارعی» رئیس فدراسیون به ارائه گزارش سالیانه عملکرد فدراسیون پرداخت و سپس گزارش حسابرس مستقل، گزارش مالی و خزانه دار فدراسیون و گزارش بازرس فدراسیون ارائه و به ترتیب با رأی اعضای مجمع موارد تأیید و تصویب قرار گرفتند .
بنابراین گزارش «شروین اسبقیان» معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش نیز با جمع‌بندی موارد مطرح شده در مجمع از سه هیئت استانی فارس،آذربایجان شرقی و اصفهان که بر اساس ارزیابی سال ۱۴۰۲ به ترتیب حائز رتبه های اول،دوم و سوم شده بودند با اهدای لوح سپاس و هدیه تقدیر کرد.
هم‌چنین از «سارینا غفاری» عضو مجمع، به جهت کسب رتبه دوم ماده کمباین سنگ‌نوردی قهرمانی جهان رده سنی جوانان و «مجتبی قهیه‌ای» عضو مجمع فدراسیون، به جهت کسب مدال نقرهدیواره‌نوردی قهرمانی آسیا در قزاقستان با اهدای هدیه تقدیر شد.
گفتنی است این مجمع در نهایت با ثبت عکس دسته جمعی از اعضای حاضر در مجمع به کار خود پایان داد.
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا