اخبار ویژهصعودهای ورزشیفدراسیون

رئیس فدراسیون کوه نوردی و صعودهای ورزشی :

برگزاری نهمین دوره مسابقات سنگ‌نوردی نونهالان و نوجوانان قهرمانی کشور در تبریز رویداد تحسین‌برانگیزی بود

به گزارش روابط عمومی هیئت کوه نوردی و صعودهای ورزشی آذربایجان شرقی؛ «رضا زارعی» رئیس فدراسیون کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی جمهوری اسلامی ایران پیامی در خصوص نهمین دوره مسابقات سنگ‌نوردی نونهالان و نوجوانان قهرمانی کشور در تبریز صادر کرد. متن پیام به این شرح است :

به نام خدا

با سلام خدمت همگی حضار محترم و شرکت‌کنندگان گرامی؛

برخود لازم می‌دانم ضمن تبریک هفته وحدت، از حضور گرانقدر همه شما عزیزان، در نهمین دوره مسابقات سنگ‌نوردی نونهالان و نوجوانان قهرمانی کشور در تبریز، سپاسگزاری نمایم. و هم‌چنین قدردانی از میزبانی شایسته و ارزشمند هیئت کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی استان آذربایجان شرقی که با مساعدت کمیته مسابقات و لیگ فدراسیون و تلاش‌ بی‌وقفه طراحان، داوران و کادر برگزاری، تحقق این رویداد را به نحو تحسین‌برانگیزی فراهم کردند.

بی‌شک؛ پیروز اصلی این رویداد، صرف نظر از هر نتیجه‌ و عنوانی، نونهالان و نوجوانان عزیز، والدینِ فهیم و آینده‌نگر و مربیان دلسوز و پرتلاش آن‌ها هستند که با همت و امید به آینده‌ای درخشان پا به عرصه این رقابت‌های جذاب گذاشتند.

هدف فدراسیون کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی نیز از اهمیت دادن به این گونه مسابقات و گروه‌های سنی پایه، توجه بیشتر به نسل جدید و استعدادیابی برای این رشته المپیکی است که امیدواریم به مدد حضرت حق و با تشریک مساعی همه پیشکسوتان، کارشناسان، مربیان و مسئولین امر، بتوانیم گام‌های ارزنده‌ای در این مسیر برداریم و افقی روشن و پرافتخار را برای ایران و ایرانی فراهم نمائیم.

ایام و خاطرات خوشی از این رویداد را برایتان آرزومندم.

رضا زارعی  –  رئیس فدراسیون کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی

26 شهریور 1403

 

https://msfi.ir/ArticleView/Index/44326

لینک این خبر در وب سایت فدراسیون

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا