اخبار ویژهباشگاه هاشهرستان ها

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی:

هیئت کوه نوردی استان باید جایگاه برتر خود را در کشور بدست آورد.

به گزارش روابط عمومی هیئت کوه نوردی و صعودهای ورزشی آذربایجان شرقی؛نشست روسای هیئت های کوه نوردی و صعودهای ورزشی شهرستان های  استان با حضور حبیب ستوده نژاد مدیرکل ، جواد امان زاده معاون ورزشی و جابر اسدی مدیر حراست اداره کل ورزش و جوانان ، میرعلی آقاسیدی رئیس هیئت کوه نوردی استان ، اعضای هیئت رئیسه و مدیران شهرستان ها روز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت در سالن اجتماعات ورزش و جوانان برگزار شد .

مدیر کل ورزش و جوانان استان ضمن تقدیر از فعالیت های انجام یافته در مجموعه هیئت کوه نوردی و صعودهای ورزشی استان اظهار کرد: ورزش کوه نوردی از دیرباز بعنوان یک ورزش مردمی ، مادر و پر طرفدار مورد استقبال بوده و نیازمند برنامه ریزی اصولی است تا ضمن معرفی قابلیت های منحصر بفرد در حوزه حفظ سلامت فردی زمینه ساز آموزش های نوین ، کسب سکوهای قهرمانی در رشته صعودهای ورزشی و همالیانوردی و نیز حفظ محیط زیست را فراهم آورد .

حبیب ستوده نژاد با اشاره به جایگاه قانونی و تشکیلاتی هیئت کوه نوردی استان بعنوان مرجع تصمیم گیری و ابلاغ ضوابط و قوانین ابلاغی به روسای شهرستان ها و باشگاه های کوه نوردی افزود:اداره کل ورزش و جوانان حمایت کامل خود را از هیئت استان اعلام داشته و انتظار داریم تمامی مسئولین و مدیران زیرمجموعه هیئت کوه نوردی با تعامل بیشتر و همدلی بتوانند جایگاه قبلی آن را بازگردانده و شاهد موفقیت های اساسی و مهم در آینده باشیم .

رئیس هیئت کوه نوردی استان نیز با تقدیر از حمایت های بی دریغ مدیرکل ورزش استان از رشته کوه نوردی و هیئت کوه نوردی گفت: باید با بهره جویی کامل از حمایت های اداره کل و فرصت بدست آمده نگاهی نوین به این شاخه ورزشی داشت و با اصلاح و تغییر نگرش در تعاریف و همگام شدن با حرکت های جهانی در جهت رشد رشته ورزشی کوه نوردی گام برداشت .

میرعلی آقاسیدی ضمن تشکر از فعالیت های روسای هیئت های شهرستانی اظهار کرد:انتظار داریم هیئت های شهرستان ها تعاملات خود را با هیئت استان افزایش داده و با تقویت تیم های مدیریتی خود زمینه ساز بروز تحولات زیرساختی ، توسعه منابع انسانی ، آموزشی، قهرمانی در سطح استان و کشور باشیم .

گفتنی است در پایان این مراسم از هئیت های برتر شهرستان ها که بر اساس آیتم های ارزیابی عملکرد موفقی به ثبت رسانده بودند با اهداء لوح ، تقدیر بعمل آمد .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا