اخبار ویژهحفظ محیط زیست

سومین دوره بازآموزی مدرسین حفظ محیط‌کوهستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی هیئت کوه نوردی و صعودهای ورزشی آذربایجان شرقی به نقل از فدراسیون کوه نوردی؛سومین دوره بازآموزی مدرسین حفظ محیط‌کوهستان با حضور مدرسین سراسر کشور  طی روزهای پنجشنبه 13 و جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه  ۱۴۰۳، در محل فدراسیون کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی کشور برگزار شد.

در روز اول این دوره مراسم افتتاحیه و سخنرانی نسترن وثوقی مسئول کمیته و معارفه افراد حاضر در دوره همراه بود و در ادامه جهت همسان‌سازی محتوی آموزشی کلاس‌ها و توان‌افزایی مدرسین،  کل مطالب جزوه آموزشی، توسط مسئول آموزش کمیته به‌صورت کامل ارائه شد.

 روز دوم دوره، مبحث مدیریت سبز ورزش توسط  هومن بهمن‌پور از کمیسیون محیط‌ زیست آکادمی ملی المپیک ‌در خصوص ارتباط ورزش و محیط زیست و رعایت نکات زیست محیطی این حوزه، ارائه و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ادامه مباحث محمد درویش، رئیس کمیته‌محیط‌ زیست در کرسی سلامت اجتماعی یونسکو،سخنرانی   تحت‌عنوان ” اهمیت محیط‌زیست‌ کوهستان در تاب‌آوری ایران”  ارائه کردند و سپس حاضرین به جلسه پرسش و پاسخ، و بحث و گفتگو پرداختند.

ارزیابی این دوره با تحویل  مقاله‌هایی با موضوعات از پیش‌تعیین‌شده در حوزه تخصصی محیط‌ زیست کوهستان، و فایل ارائه مدرسین و همچنین آزمون علمی تخصصی اخذ شده از مدرسین در دوره صورت گرفت که نتایج، بعد از بررسی‌های دقیق، از طریق پرتال افراد، اعلام خواهد شد.

گفتنی است داوود غنی پور مدرس و مسئول کمیته حفظ محیط زیست کوهستان هیئت کوه نوردی و صعودهای ورزشی آذربایجان شرقی نیز در این دوره حضور داشت .

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا