اخبار ویژهسنگنوردیکارگروه ها

برگزاری اولین جشنواره استعدادیابی سنگنوردی نونهالان و نوجوانان در استان آذربایجان شرقی

هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان آذربایجان شرقی با همکاری اداره کل آموزش و پرورش و اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی اولین جشنواره استعدادیابی سنگنوردی نونهالان و نوجوانان روز جمعه دوم تیر ماه 1402 با حضور ۱۰۰ شرکت کننده در سالن تخصصی سنگنوردی کوثر تبریز را برگزار کرد.

اولین جشنواره استعدادیابی سنگنوردی نونهالان و نوجوانان روز جمعه دوم تیر ماه 1402 در دو بخش پسران و دختران با حضور ۱۰۰ نفر دختر و پسر نونهالان و نوجوانان زیر نظر مربیان مجرب این رشته فعالیت کردند.

معرفی این رشته مفرح برای شرکت کنندگان و والدین، انجام صعودهای نمایشی برای جلب  توجه شرکت کنندگان و آشنا نمودن با فواید این رشته ورزشی و شناسایی و جذب استعدادهای ویژه و مستعد برای آماده سازی و کسب سکوهای قهرمانی این رشته المپیکی از اهداف این جشنواره بود.

در آخر شرکت کنندگان در رشته‌های سرعت، لید و بولدر زیر نظر مربیان مجرب این ورزش به فعالیت پرداخته و نفرات مستعد انتخاب شدند.

در این جشنواره معاون اداره کل ورزش و جوانان استان، رئیس اداره ورزش و جوانان تبریز و مسئول امور بانوان شهرستان تبریز حضور داشتند و از نزدیک شاهد فعالیت‌ها بودند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا