آموزشاخبار ویژهاسکای رانینگ

دوره کشوری طراحی و داوری دوی کوهستان نکوداشت میرعلی هاشمی در تبریز برگزار شد

به گزارش روابط عمومی هیئت کوه نوردی و صعودهای ورزشی آذربایجان شرقی؛دوره کشوری طراحی و داوری درجه سه دوی کوهستان به میزبانی هیئت کوه‌نوردی  آذربایجان شرقی  و با برگزاری مراسم نکوداشت مربی پیشکسوت “میرعلی هاشمی” در تبریز برگزار شد.
بنابراین گزارش در روز اول برگزاری این دوره  دوره مباحثی همچون شیوه‌نامه برگزاری مسابقات دوی کوهستان، آخرین ویرایش قوانین بین‌المللی دوی کوهستان، رده‌بندی‌های انفرادی، تیمی، نحوه طراحی مسیر، بررسی استانداردهای مسابقات برای شرکت کنندگان آموزش داده شد .
در ادامه دوره و در مراسمی که توسط هیئت کوه نوردی استان تدارک دیده شده بود از زحمات آموزشی مربی پیشکسوت “میرعلی هاشمی ” توسط رئیس هیئت کوه نوردی آذربایجان شرقی تقدیر و با اهدا لوح تجلیل بعمل آمد .
همچنین در روز دوم برگزاری این دوره نیز که در مجموعه کوهستانی عینالی برگزار شد با ارائه نقشه‌های توپوگرافی به کارآموزان آموزش های لازم در رابطه با چگونگی کار با نقشه‌های توپوگرافی، شناخت عوارض، طراحی مسیر و محاسبه شیب و نحوه کار با منوهای دستگاه GPS، به صورت تئوری و عملی در طبیعت ارائه و با اخذ آزمون به کار خود پایان داد.
گفتنی است در این دوره میرعلی هاشمی بعنوان سرپرست،مجید اسکندری ناظر و آیگین امیریان به همراه رضا طراحی مدرسان دوره حضور داشتند که با حضور ۱۵ شرکت‌کننده زن و مرد از استان‌های خراسان شمالی، بوشهر، کردستان، زنجان، همدان، آذربایجان شرقی و قزوین این رویداد آموزشی برگزار شد.
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا