اخبار ویژهاسکای رانینگفدراسیون

دهمین دوره مسابقات دوی کوهستان قهرمانی کشور در تبریز برگزار می شود

میرعلی آقاسیدی:در این دوره از مسابقات 150 ورزشکار از سراسر کشور در 20دسته رقابتی به رقابت خواهند پرداخت

به گزارش روابط عمومی هیئت کوه نوردی و صعودهای ورزشی آذربایجان شرقی؛دهمین دوره مسابقات دوی کوهستان قهرمانی کشور در دو شاخه اسکای و ورتیکال به میزبانی آذربایجان شرقی در منطقه سهند برگزار می شود .

میرعلی آقاسیدی رئیس هیئت کوه نوردی و صعودهای ورزشی آذربایجان شرقی با اعلام این خبر افزود: این دوره از مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان رده سنی آزاد و همچنین در چهار رده سنی پیشکسوتان روز جمعه 20 مهر ماه  سال جاری در منطقه سهند تبریز برگزار خواهد شد .

آقاسیدی در مراسم رونمایی از پوستر این مسابقات گفت: طبق پیش بینی انجام یافته 150 ورزشکار از سراسر کشور در مسابقات حضور خواهند داشت که با تفکیک های انجام یافته در بخش ها و رده های مختلف میزبان برگزاری 20دسته رقابتی در یک روز خواهیم بود که  طراحی مسیر این مسابقات نیز در سطحی متفاوت تر از مسابقات قبلی کشور انجام گرفته و امیدواریم رقابت های جذابی را در این رشته ورزشی شاهد باشیم.

گفتنی است محل برگزاری مسابقات که با نام “پیست اسکی سهند” نیز شناخته میشود در جنوب شرقی تبریز قرار گرفته و با گذر از پلیس راه تبریز به سمت تهران در فاصله حدود ۲۷ کیلومتری پس از روستای های ایرانق – متنق و ثمرخزان  و با صرف زمان تقریبی حدود ۲۰ دقیقه با خودرو قابل دسترسی است.

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا