آموزشاخبار ویژهشهرستان ها

در جلسه ایی با حضور هیئت رئیسه کوه نوردی آذربایجان شرقی :

فعالیت های هیئت کوه نوردی شهرستان سراب مورد ارزیابی قرار گرفت

به گزارش روابط عمومی هیئت کوه نوردی و صعودهای ورزشی آذربایجان شرقی؛به منظور ارزیابی فعالیت های هیئت های کوه نوردی شهرستان ها “محمد جدیری و رضا طراحی” اعضای هیئت رئیسه هیئت کوه نوردی بهمراه “ایمان غنی زاده” مسئول کمیته شهرستان ها و “مهدی خدایی”دبیر هیئت کوه نوردی استان در شهرستان سراب حضور پیدا کردند .

دبیر هیئت کوه نوردی استان اظهار کرد:به منظور ارزیابی فعالیت های هیئت کوه نوردی شهرستان سراب و رسیدگی به مشکلات این هیئت جلسه ایی با حضور هیئت کوه نوردی استان و شهرستان سراب تشکیل شد . در این جلسه “حسین بلندی” رئیس هیئت کوه نوردی شهرستان سراب  گزارشی از فعالیت های انجام یافته در این شهرستان را ارائه کرد .

خدایی گفت:زیرساخت های ورزشی در حوزه کوه نوردی و صعودهای ورزشی ، برگزاری دوره های آموزشی ،وضعیت مربیان شهرستان ، وضغیت ثبت باشگاه های کوه نوردی در شهرستان سراب مواردی بود که مورد نقد و بررسی قرار گرفت .

وی با اشاره به اینکه سراب در زمینه هیمالیانوردی جزو شهرستان های پیشرو بوده است و این انتظار می رود تا از این تجارب و پتانسیل ها به نحو شایسته استفاده گردد افزود: مهمترین پارامتر امتیازبندی از نظر هیئت کوه نوردی استان در جلسه هماهنگی هیئت های شهرستان ها اعلام گردیده که موضوع آموزش تخصص و همگانی نیز جزو فاکتورهای مهم می باشد و مقرر شد هیئت کوه نوردی سراب هر چه سریعتر در این زمینه فعالیت های خود را گسترش دهد.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا