آموزشاخبار ویژه

فضا برای پیشرفت ورزش مناسب است/ تاکید بر توجه به مقوله آموزش و استعدادیابی

شهردار تبریز آموزش و استعدادیابی را از مقوله‌های مهم در حوزه ورزش عنوان کرد و گفت: آماده حمایت ویژه از ورزش بانوان هستیم.

به گزارش روابط عمومی هیئت کوه نوردی و صعودهای ورزشی آذربایجان شرقی به نقل از امور ارتباطات شهرداری منطقه ۲ تبریز، یعقوب هوشیار در دیدار با روسای هیئت‌های ورزشی استان و شهرستان تبریز که به میزبانی شهرداری منطقه ۲ و با حضور پرویز هادی رییس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز و موسی علی‌پور زنوزی شهردار منطقه ۲ برگزار شد، استعدادیابی و آموزش را جزو مقوله‌های مهم و ضروری حوزه ورزش عنوان کرد.
وی افزود: از روسای هیئت‌های ورزشی می‌خواهم که به این دو موضوع مهم توجه بیشتری داشته باشند چراکه آموزش و استعدادیابی پایه و اساس موفقیت در هر رشته‌ای محسوب می‌شود.
هوشیار با تاکید بر ضرورت توجه به ورزش بانوان، ضمن اعلام آمادگی جهت حمایت ویژه از این حوزه اظهار کرد: در این زمینه هم نیاز است که هیئت‌های ورزشی قوی‌تر و منسجم‌تر عمل کنند چراکه بخش عمده‌ای از جامعه تحت تربیت بانوان قرار دارد و نباید از این موضوع غفلت کرد.
شهردار تبریز در عین حال فضای فعلی را برای پیشرفت ورزش استان مناسب ارزیابی کرد و افزود: می‌توان ظرفیت هیئت‌های ورزشی را تجمیع کرده و از ایده‌های آنها در جهت پیشرفت ورزش بهره برد.

وی سطح علاقه‌مندی به ورزش را در بین نوجوانان و جوانان بالا دانست و ابراز امیدواری کرد که با اختصاص امکانات لازم به هیئت‌های ورزشی، اتفاقات خوبی در این راستا رخ دهد.
در این دیدار میر علی آقاسیدی رئیس هیئت کوه نوردی آذربایجان شرقی نیز به فعالیت های آموزشی و اجرایی در رشته کوه نوردی اشاره کرده و ضمن  ارائه دیدگاه‌ ها و برخی مشکلات موجود آمادگی هیئت کوه نوردی جهت همکاری و پیش برد اهداف ورزشی  را با یعقوب هوشیار شهردار و پرویز هادی رییس کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر تبریز در میان گذاشت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا