آموزشصعودهای ورزشی

پذیرفته شدن ورزشکار آذربایجان شرقی در دوره طراحی سالن صعودهای ورزشی

به گزارش روابط عمومی هیئت کوه نوردی و صعودهای ورزشی آذربایجان شرقی به نقل از فدراسیون کوه نوردی؛دوره طراحی سالن صعودهای ورزشی در تاریخ ۳۰ آذر و ۱دی  ماه ۱۴۰۲ در سالن سنگنوردی فرهاد استان همدان برگزار شد.
 
در این دوره آموزشی ” محمد جواد نقدی ” از آذربایجان شرقی نیز جزو پذیرفته شدگان معرفی شده است.
 
طبق اعلام پایگاه خبری فدراسیون کوه نوردی قبول شدگان دوره تا نیمه اول سال ۱۴۰۳ فرصت دارند تا نسبت به ارسال مدارک و فیلم های خواسته شده به منظور صدور احکام مربوطه، اقدام نمایند. بدیهی است در صورت عدم ارسال به موقع، تجدید دوره خواهند شد.

مدارک مورد نیاز برای تکمیل و صدور حکم:

·         نامه گواهی مبنی بر حداقل ۱۰۰ ساعت طراحی، با امضا سر طراح باشگاه، ممهور به مهر باشگاه یا هیات شهرستان و یا هیات استان

·         ارائه تایم لپس (با حجم کم) از سیر کار و طراحی مسیر در سالن.

·         گواهی شرکت در کارگاه مبانی حمایت صعودهای ورزشی  ( لازم به ذکر است برای افراد دارای مدرک مربیگری صعودهای ورزشی نیاز به گذراندن این دوره نمی باشد).

 

لطفاً مدارک خود را به آدرس ایمیل sayeh.t.z.d@gmail.com ارسال نمایید.

در صورت وجود هرگونه ابهام و سؤال می‌توانید از طریق ایمیل ذکر شده با خانم سایه تجلی زاده، مسئول بخش طراحی کمیته صعودهای ورزشی مکاتبه نمایند.

همچنین به آگاهی می­رساند، افرادی که قصد ارتقای سطح و شرکت در آزمون ورودی طراحی درجه 3 صعودهای ورزشی را دارند، می بایست با هماهنگی آقای علی میرزایی (ali.mirzaei90@gmail.com) مسئول بخش طراحی کمیته مسابقات و لیگ یک دوره کارورزی به عنوان کمک طراح در مسابقات رسمی فدراسیون  را با موفقیت سپری نمایند. 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا