اخبار ویژهسنگنوردیصعودهای ورزشی

برگزاری اولین دوره مسابقات کاپ آزاد سنگ نوردی تبریز

هیئت کوه نوردی و صعودهای ورزشی استان آماده همکاری با علاقمندان در زمینه احداث ، تامین زیرساخت ها و برگزاری رویدادهای ورزشی و قهرمانی می باشد .

اولین دوره مسابقات کاپ آزاد سنگ نوردی تبریز روز جمعه ۲۴ آذرماه به میزبانی مجموعه دکتر فیت تبریز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیئت کوه نوردی و صعودهای ورزشی آذربایجان شرقی،میرعلی آقاسیدی رئیس هیات کوهنوردی استان با اشاره به ظرفیت های این رشته اظهار داشت: کوهنوردی از شاخه های مختلفی تشکیل شده است که در سال های گذشته بخش صعودهای ورزشی هم پیشرفت خوبی داشته و در کنار کوهنوردی بخش قهرمانی نیز رونق یافته است.

وی ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این مسابقات گفت:باعث افتخار است که صعودهای ورزشی در استان به این مرحله رسیده است که باشگاه ها و بخش خصوصی از نظر زیرساخت ها و سرمایه های انسانی قادر به اجرای چنین مسابقاتی هستند و در اولین گام خود با این کیفیت مسابقات کشوری برگزار میکند و این نشان دهنده اهمیت مشارکت بخش خصوصی در آینده صعودهای ورزشی و رشته های قهرمانی است.

میرعلی آقاسیدی افزود:حضور چشمگیر ورزشکاران ملی پوش در این مسابقات نشان دهنده سطح کیفی بالای آن بود و هیئت کوه نوردی و صعودهای ورزشی استان از فعالیت های بخش خصوصی برای توسعه هر چه بیشتر این فعالیت ها و مشارکت ها و نیز استفاده از کلیه پتانسیل های موجود در استان استقبال میکند و آماده همکاری با علاقمندان در زمینه احداث،تامین زیرساخت ها و برگزاری رویدادهای ورزشی و قهرمانی می باشد .

منصور آقایی مدیرمجموعه ورزشی دکتر فیت نیز در این مسابقات گفت: در این مسابقات ورزشکارانی از ۱۶ استان کشور باهم به رقابت پرداختند و در پایان ۶ نفر در فینال حضور یافتند که تمامی این افراد جزو ملی پوشان کشورمان بودند.

گفتنی است این دوره از مسابقات با میزبانی مجموعه ورزشی دکتر فیت با حضور ۵۱ نفر از ۱۶ استان بصورت سه مرحله ای برگزار گردید. مرحله اول با فرمت بلدر جم در دو گروه انجام شد. ۲۰ نفر در مرحله نیمه نهایی به رقابت پرداخته و در نهایت ۶ نفر به مرحله فینال راه یافتند.

مقام های کسب شده:
مقام اول: ایمان آرزه از تهران
مقام دوم: کسری روحانی از تهران
مقام سوم: علیرضا پیله فروشان از قزوین
مقام چهارم: حامد حیدری
مقام پنج: محسن عبدالهی
مقام ششم:متین بیات

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا