اخبار ویژهامداد و نجاتشهرستان ها

پیام تسلیت ریئس هیئت کوه نوردی آذربایجان شرقی در پی حادثه اشترانکوه

رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی آذربایجان‌شرقی در پیامی حادثه تاسف برانگیز درگذشت تعدادی از کوهنوردان کشورمان بر اثر سقوط بهمن را به خانواده‌های آنان، جامعه ورزش تسلیت گفت.

رئیس هیئت کوه نوردی و صعودهای ورزشی آذربایجان‌شرقی در پیامی حادثه تاسف برانگیز درگذشت تعدادی از کوهنوردان کشورمان بر اثر سقوط بهمن را به خانواده‌های آنان، جامعه ورزش تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی هیئت کوه نوردی و صعودهای ورزشی آذربایجان‌شرقی در متن این پیام آمده است:

انالله و انا الیه راجعون
حادثه تاسف برانگیز درگذشت تعدادی از کوهنوردان ورزشکار کشورمان براثر سقوط بهمن در اشترانکوه موجب تأثر و تألم مردم عزیز و جامعه ورزش کشور شد.
این مصیبت اندوهبار را به خانواده‌های محترم این عزیزان، جامعه ورزش کشور و عموم ملت ایران تسلیت عرض نموده و از خداوند بزرگ برای درگذشتگان رحمت واسعه الهی،‌ برای مصدومان این حادثه شفای عاجل و برای بازماندگان داغدار صبر و بردباری مسئلت دارد.
میرعلی آقاسیدی همچنین با اشاره به مخاطرات طبیعی کوهستان از گروه‌های کوهنوردی استان درخواست کرد در صعودهای زمستانی اصول ایمنی را در اولویت قرار دهند تا بار دیگر شاهد اتفاقاتی چنین دلخراش نباشیم.
گفتنی است روز جمعه سوم آذر بدنبال وقوع بهمن در منطقه اشترانکوه و قله “سنبران” که منجر به گرفتار شدن 9 نفر از کوهنوردان استان لرستان شد متاسفانه 5 نفر از کوه نوردان جان خود را از دست دادند.
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا