اخبار ویژهفدراسیون

مجمع عمومی عادی سالیانه هیئت کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی استان آذربایجان شرقی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی هیئت کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی استان آذربایجان شرقی؛ مجمع عمومی عادی سالیانه هیئت این استان روز پنجشنبه ۱9 مهر ماه ۱۴۰۳ با حضور اکثریت اعضای مجمع در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی برگزار شد.

این مجمع با حضور «حبیب ستوده نژاد» مدیرکل و «جواد امان زاده» معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی، «حسین مقدم» دبیر کل و «عبدالرضا نقیب زاده» رئیس کمیته لیگ و مسابقات فدراسیون، به همراه «میرعلی آقاسیدی» رئیس هیئت کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی استان آذربایجان شرقی همراه بود و در ابتدا اهداف برگزاری مجمع توسط «جواد امان زاده» برای اعضای مجمع تشریح شد.

در ادامه مراسم «میرعلی آقاسیدی» به ارائه گزارش سالیانه عملکرد فدراسیون پرداخت و سپس گزارش خزانه دار هیئت استان درباره گزارش مالی، به ترتیب با رأی اعضای مجمع موارد تأیید و مورد تصویب قرار گرفتند.

 

بنابراین گزارش؛ «حبیب ستوده نژاد» نیز با جمع‌بندی موارد مطرح شده دراین مجمع، کسب مقام دوم هیئت استان آذربایجان شرقی در سنجش عملکرد و معرفی برترین هیئت‌های استانی  که بر اساس ارزیابی سال ۱۴۰۲ از سوی فدراسیون اعلام شده بود را به رئیس هیئت و اعضای حاضر تبریک گفت.

در ادامه؛ «حسین مقدم» دبیر کل فدراسیون نیز ضمن استماع گزارش‌های ارائه شده؛ از عملکرد هیئت استان آذربایجان شرقی در یک‌سال گذشته و همچنین در مدت یک ماه اخیر که منجر به برگزاری 8 رویداد کشوری شده است تقدیر و تشکر کرد و با تأکید بر تداوم این مسیر خواستار رفع نواقص باقیمانده در ادامه راه موفقیت‌های پیش رو شد.

در پایان این مراسم نظرات دیگر اعضای مجمع نیز توسط هیئت رئیسه مجمع دریافت شد و از «الهه پور نقی» و «زهرا احد فتح نژند» به جهت کسب رتبه‌ی دوم در بیست و دومین دوره مسابقات سنگ‌نوردی قهرمانی کشور با اهدای لوح سپاس و هدیه تجلیل به عمل آمد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا