اخبار ویژهصعودهای ورزشیفدراسیون

طی مراسمی در قرارگاه کوه نوردی عظیم قیچی ساز:

از عوامل ستادی و برگزار کنندگان نهمین دوره مسابقات قهرمانی سنگ نوردی کشور تجلیل بعمل آمد .

به گزارش روابط عمومی هیئت کوه نوردی و صعودهای ورزشی آذربایجان شرقی؛طی مراسمی از عوامل ستادی و برگزار کننده نهمین دوره مسابقات قهرمانی سنگ نوردی کشور توسط رئیس هیئت کوه نوردی استان تجلیل بعمل آمد .

میرعلی آقاسیدی در این مراسم با تقدیر از عوامل برگزار کننده این مسابقات اظهار کرد:رویدادی که پشت سر گذاشتیم یک کار تیمی بینظیر بود که به همت تک تک افراد حاضر در مسابقات و همچنین حمایت های ارگان های ذیربط و حامیان مالی میسر شد تا جایی که  به تعبیر رئیس فدراسیون کوه نوردی مسابقاتی تحسین برانگیز نامیده شد.

آقاسیدی به نقش رسانه های حاضر در این رقابت ها اشاره کرد و گفت:یکی از نکات بسیار قوی و غیرقابل انکار این دوره از مسابقات حضور فعال رسانه ملی ، خبرگزاری های کشوری و پایگاه های خبری در مدت برگزاری این رویداد بود که بوسیله خبرنگاران و عکاسان از مراحل مقدماتی شروع مسابقات تا روز پایانی همراه ما بودند و به بهترین نحو ممکن این زقابت ها را پوشش گسترده ایی دادند .

رئیس هیئت کوه نوردی آذربایجان شرقی از حمایت های ارگان ها ذیربط و حامیان مالی نیز تقدیر کرده و افزود:این دوره از رقابت ها با حمایت عالی اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرستان تبریز به بهترین نحو ممکن پیش رفت که با همکاری شهرداری منطقه 3 ، سازمان ورزش و سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز خدمات این دوره بیش از پیش برای شرکت کنندگان توسعه یافت و در کنار این ارگان ها مجمع تولیدکنندگان و فروشگاه های کوه نوردی استان بعنوان کمیته ایی نوپا در هیئت کوه نوردی استان جزو دیگر حامیان مسابقات حضور داشتند که توان اجرایی این رویداد بزرگ کشوری را ارتقا دادند.

گفتنی است این مراسم عصر روز دوشنبه دوم مهر ماه در محل قرارگاه کوه نوردی عظیم قیچی ساز با حضور جمعی از عوامل ستاد مسابقات و با اهداء اوح سپاس از سوی رئیس هیت کوه نوردی استان برگزار شد. همچنین کالابرگ خرید محصولات ورزشی کوهسار به تقدیر شوندگان تخصیص یافت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا