دوره هماهنگی و بازآموزی طراحان درجه ۲ و ۳ صعودهای ورزشی
اطلاعیه تکمیلی و اصلاحی
به گزارش روابط عمومی هیئت کوه نوردی و صعودهای ورزشی آذربایجان شرقی به نقل از فدراسیون کوه نوردی؛ کمیته صعودهای ورزشی فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی به منظور تأمین كادر طراحی صعودهای ورزشی در سطح كشور و در راستای اجرای تقویم آموزشی سال ۱۴۰۳ و رشد و توسعه كیفی و كمی صعودهای ورزشی در نظر دارد دوره هماهنگی و بازآموزی طراحان درجه ۲ و ۳ آقایان و بانوان را به شرح زیر برگزار نماید:
– زمان پذیرش (آقایان و بانوان): ساعت ۸ لغایت ۸:۳۰ پنجشنبه مورخ ۵ مهر ماه ۱۴۰۳
– پایان دوره: ساعت ۱۷ جمعه مورخ ۶ مهر ماه ۱۴۰۳
ـ محل برگزاری آزمون: استان مازندران، پلور، قرارگاه فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی
آخرین مهلت ثبتنام در پرتال فدراسیون: ساعت 24:00 روز سه شنبه ۲۷ شهریور ماه ۱۴۰۳
هزینه دوره: مبلغ 12400000 ریال معادل یک میلیون و دویست و چهل هزار ریال
مدارک، شرایط، پیش نیازهای و منابع آزمون:
1) ارائه اصل کارت ملی
2) ارائه کارت بيمه ورزشي (با تاریخ معتبر) که ۷۲ ساعت از صدور آن گذشته باشد
3) ارائه گواهي صحت و سلامت به تاریخ حداکثر 7 روز مانده به شروع دوره
4) دارا بودن مدرک ۲۲ ساعته کمکهای اولیه سازمان هلال احمر
5) ارائه گواهی رسمی فعالیت به عنوان طراح در باشگاهها و سالنهای سنگنوردی. (در ۳ سال گذشته)
6) عضویت در یک باشگاه کوهنوردی و صعودهای ورزشی دارای مجوز
لوازم مورد نیاز:
ردیف | نوع | تعداد | ردیف | نوع | تعداد |
۱ | هارنس | ۱ عدد | ۱۱ | گریگری | ۱ عدد |
۲ | کوئیک درا | ۴ عدد | ۱۲ | ایمپکت درایو یا بوکس شارژی | ۱ عدد |
۳ | یومار | ۱ عدد | ۱۳ | کلاه کاسک | ۱ عدد |
۴ | ابزار حمایت | ۱ عدد | ۱۴ | کیسه پودر | ۱ عدد |
۵ | اسلینگ ۶۰ و ۱۲۰ سانت | هرکدام ۱ عدد | ۱۵ | چسب رنگی | ۴ رنگ |
۶ | فرچه | ۱ عدد | ۱۶ | طناب به ازای هر سه نفر | ۱ حلقه ۵۰ متری |
۷ | کارابین پیچ | ۳ عدد | ۱۷ | پوشاک مناسب فصل | |
۸ | آچار ۱۷ | ۱ عدد | ۱۸ | لوازم التحریر | |
۹ | آچار آلن ۶ و ۸ | ۱ عدد | ۱۹ | تغذیه زمان دوره | |
۱۰ | کفش سنگ نوردی | ۱ جفت | ۲۰ | کیف کمکهای اولیه |
توجه:
– كلیه لوازم فنی میبایست دارای استاندارد لازم باشند.
– حداقل نمره قبولی معدل آزمونهای عملی 14 و نمره آزمون كتبی 12 بدون داشتن نمره زیر ۱۰ است.
– تمامی متقاضیان بایستی با پوشش اسلامی، مناسب فصل و مورد تأیید وزارت ورزش و جوانان (مقنعه ، شلوار، تونیک برای بانوان) در این دوره حضور یابند.
– هزینه تغذیه، ایاب و ذهاب و اسکان بر عهده شرکتکنندگان است.
– در صورت نیاز به خوابگاه می توانید از طریق پرتال خود نسبت به رزرو خوابگاه پلور اقدام فرمایید. (ساعت بسته شدن درب مجتمع کوهستانی پلور ساعت ۲۲ می باشد.)
– در صورت وجود هرگونه ابهام و سوال در خصوص نحوه برگزاری با پست الکترونیک کمیته صعودهای ورزشی به نشانی msfi.sportclimbing@gmail.com مکاتبه نمایند.
ـ بدیهی است تغییرات احتمالی متعاقباً اعلام میگردد.
مقتضی است تمامی هیئتهای كوهنوردی و صعودهای ورزشی استانها مراتب فوق را در اسرع وقت اطلاعرسانی نمایند.