آموزشصعودهای ورزشیفدراسیون

آزمون ورودی دوره طراحی مسیر درجه ۳ صعودهای ورزشی

پلور ـ مهر ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی هیئت کوه نوردی و صعودهای ورزشی آذربایجان شرقی به نقل از فدراسیون کوه نوردی؛کمیته صعودهای ورزشی فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی به منظور تأمین كادر طراحی صعودهای ورزشی در سطح كشور و در راستای اجرای تقویم آموزشی سال ۱۴۰۳ و رشد و توسعه كیفی و كمی صعودهای ورزشی ، در نظر دارد آزمون ورودی طراحی درجه 3 آقایان و بانوان را برگزار ‌نماید.

–       زمان پذیرش (آقایان و بانوان): ‌ساعت ۸ لغایت ۸:۳۰ جمعه مورخ ۶ مهر ماه ۱۴۰۳

–       پایان آزمون:‌‌ ساعت ۱۷  جمعه مورخ ۶ مهر ماه ۱۴۰۳

ـ  محل برگزاری آزمون:  استان مازندران، پلور، قرارگاه فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی

آخرین مهلت ثبت‌نام در پرتال فدراسیون:  ساعت 24:00 روز یکشنبه اول مهر ماه ۱۴۰۳

آقایان ظرفیت : ۲۵ نفر
بانوان ظرفیت : ۲۵ نفر

–       هزینه آزمون وروی:  مبلغ ۰۰۰/۲۰۰/۶ ریال معادل ششصد و بیست هزار تومان

مدارک، شرایط، پیش نیازهای و منابع آزمون:

1)     ارائه اصل کارت ملی

2)     ارائه کارت بیمه ورزشی با تاریخ معتبر (با شروع اعتبار 72 ساعت قبل از دوره)

3)     ارائه گواهي صحت و سلامت  به تاریخ حداکثر 7 روز مانده به شروع دوره

4)     دارا بودن حداقل ۲۰ سال تمام

5)     دارا بودن حداقل مدرک دیپلم در تاریخ ثبت نام

6)     مشخص بودن وضعیت نظام وظیفه آقایان

7)     دارا بودن احکام:

  1. طراحی سالن صعودهای ورزشی
  2. کارگاه آشنایی با قوانین صعودهای ورزشی

8)     بخش تئوری آزمون ورودی شامل:

  1. طرح درس پیشرفته صعودهای ورزشی
  2. طرح درس طراحی داخل سالن
  3. طرح درس کارگاه آشنایی با قوانین صعودهای ورزشی

9)     بخش عملی آزمون ورودی شامل صعود مسیر با درجه سختی:

  1. سرطناب:  برای آقایان 5.12d و بانوان5.12b  در مقیاس درجه YDS است.
  2. بلدرینگ:  برای آقایان 7a و بانوان 6c.

لوازم سنگنوردی مورد نیاز:

–       هارنس، كفش سنگنوردی، پودر ، پوشاك مناسب،  ابزار حمایت قفل شونده، هر نفر یک حلقه طناب، لوازم تحریر و زیردستی

توجه:

–        كلیه لوازم فنی می‌بایست دارای استاندارد لازم باشند.

–       حداقل نمره قبولی معدل آزمون‌های عملی 14 و نمره آزمون كتبی 12 بدون داشتن نمره زیر ۱۰ است.

–       تمامی متقاضیان بایستی با پوشش اسلامی، مناسب فصل و مورد تأیید وزارت ورزش و جوانان (مقنعه ، شلوار، تونیک برای بانوان) در این دوره حضور یابند.

–       هزینه تغذیه، ایاب و ذهاب و اسکان بر عهده شرکت‌کنندگان است.

–       در صورت نیاز به خوابگاه می توانید از طریق پرتال خود نسبت به رزرو خوابگاه پلور  اقدام فرمایید. (ساعت بسته شدن درب مجتمع کوهستانی پلور ساعت ۲۲ می باشد.)

–       در صورت وجود هرگونه ابهام و سوال در خصوص نحوه برگزاری با پست الکترونیک کمیته صعودهای ورزشی به نشانی  msfi.sportclimbing@gmail.com مکاتبه نمایند.

ـ در صورت قبولی متقاضی محترم در آزمون ورودی و دوره اصلی، می‌بایست در یکی از مسابقات رسمی به عنوان طراح کارورز شرکت نموده و پس از کسب شرایط مطلوب، مدرک طراحی ایشان صادر می‌گردد.

ـ بدیهی است تغییرات احتمالی متعاقباً اعلام می‌گردد.

لینک این خبر در وب سایت فدراسیون کوه نوردی 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا