اخبار ویژه

پیام تبریک رئیس هیئت کوه نوردی استان به مناسبت روز خبرنگار

قلم نه در حصار زمان می‌ماند و نه در حصار مکان چرا که از جنس اندیشه و شعور است

به گزارش روابط عمومی هیئت کوه نوردی و صعودهای ورزشی آذربایجان شرقی؛در تقویم رسمی ایران روز هفده  مرداد روز خبرنگار معرفی شده است در مرداد سال 1377 خبرنگار ایرنا محمد صارمی به همراه هشت دیپلمات ایرانی در سفارت ایران در کابل، به دست طالبان شهید شدند به همین جهت میرعلی آقاسیدی رئیس هیئت کوه نوردی استان در پیامی این روز ارزشمند را تبریک گفت .

متن پیام به این شرح است :

درود خدا بر تمامی نگارندگان وقایع که حرمت قلم و آگاهی را پاس می‌دارند و خامه خویش را جز در مسیر حق و عدالت به کار نمی‌گیرند ،درود خدا بر تمامی خبرنگاران شهید که قلم را سلاح خویش و رسانه را سنگر دفاع از استقلال و آزادی و مقابله با زورمندان بریده از انسانیت و قدرت‌های سلطه‌گر جهانی قرار دادند و در این راه پرافتخار به لقا محبوب رسیدند.یادمان باشد قلم نه در حصار زمان می‌ماند و نه در حصار مکان چرا که از جنس اندیشه و شعور است.

جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری مشتاق آگاهی و دسترسی کامل و شفاف به اطلاعات است و در این بین انعکاس صحیح و سریع اخبار و اطلاعات جز با تلاش خبرنگاران ممکن نخواهدبود. روز خبرنگار فرصت گرانقدری برای ارج نهادن به تلاش‌های اصحاب رسانه و خبرنگارانی است که با نگرشی عمیق و بدون در نظر گرفتن علایق شخصی در تمامی حوزه ها با قلم و دوربین خود به بیان حقایق می‌پردازند.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار و با ابراز تاسف بابت ضایعه درگذشت “ساجد زاهدی حق “عکاس خبری پایگاه خبری آناج ،به نمایندگی از سوی هیئت کوه نوردی و صعودهای ورزشی آذربایجان شرقی و تمامی ورزشکاران این رشته ورزشی ، این روز بزرگ را به همه مدیران، خبرنگاران ، عکاسان بالاخص خبرنگاران ورزش استان تبریک و تهنیت عرض نموده، از درگاه ایزد متعال توفیق و سربلندی روز افزون شما عزیزان را در تحقق رسالت والا و حرفه‌ای به منظور توسعه و شکوفایی ایران اسلامی مسئلت می‌نمایم.

میر علی آقاسیدی – رئیس هیئت کوه نوردی و صعودهای ورزشی آذربایجان شرقی

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا