اخبار ویژهصعودهای ورزشیفنی

سالن سنگ نوردی”کوثر” یک گام دیگر به کسب استاندارد جهانی نزدیک شد

به گزارش روابط عمومی هیئت کوه نوردی و صعودهای ورزشی آذربایجان شرقی؛ جلسه مشترک شورای معاونین اداره کل ورزش و جوانان با رئیس و نائب رئیس هیئت کوه نوردی استان با هدف برسی طرح های عمرانی این هیئت و تامین اعتبار آنها برگزار شد.

“حبیبه صدیق”نائب رئیس هیئت کوه نوردی استان در رابطه با مصوبات این جلسه اظهار کرد:با توجه به برنامه ریزی ها و سیاست های تعیین شده هیئت جهت رشد و شکوفایی ورزش کوه نوردی در حوزه صعودهای ورزشی و با حمایت و پشتیبانی های اداره کل ورزش و جوانان استان طرح های مهم عمرانی که قبلا مصوب شده بودند بررسی و با ارجاع این طرح ها به وزارت جهت تخصیص اعتبار یک گام مهم دیگر برداشته شد .

صدیق در رابطه با آخرین وضعیت بهسازی سالن سنگ نوردی کوثر تبریز گفت:در این جلسه با بررسی آخرین وضعیت بهسازی این سالن اعتبار لازم جهت افزایش ارتفاع سقف آن برای استاندارد سازی و کسب میزبانی مسابقات بین المللی تخصیص داده شد .

گفتنی است شورای معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان در این جلسه متشکل از “جواد امان زاده” معاون ورزشی،”عطا شرفشاهی”معاون عمرانی و “محمد یعقوب علیپور” معاون پشتیبانی  و با حضور “میرعلی آقاسیدی”رئیس و “حبیبه صدیق”نائب رئیس هیئت کوه نوردی استان روز سه شنبه نهم مرداد در محل اداره عمران کل ورزش و جوانان برگزار شد .

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا