اخبار ویژهشهرستان ها

پتانسیل های سراب در رشته کوه نوردی و صعودهای ورزشی بررسی و ارزیابی خواهد شد

به گزارش هیئت کوه نوردی و صعودهای ورزشی آذربایجان شرقی؛اعضای هیئت رئیسه کوه نوردی شهرستان سراب عصر چهارشنبه سوم مرداد با حضور در دفتر هیئت کوه نوردی استان با میرعلی آقاسیدی دیدار و گفتگو کردند.

رئیس هیئت کوه نوردی استان در این دیدار ضمن تمجید از فعالیت های انجام یافته کوه نوردی در شهرستان سراب اظهار کرد:این شهرستان از گذشته جزو پیشتازان توسعه ورزش کوه نوردی در استان بوده و حضور ورزشکاران بلند آوازه گویای این ادعا هست .

میرعلی آقاسیدی با اشاره به امکانات و زیرساخت های خوب کوه نوردی در سراب افزود:هدف گذاری امسال هیئت کوه نوردی که توسط نائب رئیس هیئت استان در حال پیگیری است بر این است که با تربیت مربیان کارآمد و کسب مدارک رسمی تمامی سالن های اختصاصی به این رشته ورزشی در سطح استان و بویژه سراب فعالیت مثمر ثمری داشته باشند و همسو با سیاست های کلان فدراسیون در زمینه تربیت و معرفی قهرمانان کشوری، زمینه حضور و مدال آوری آنها را در عرصه های بین المللی فراهم آوریم.

آقاسیدی وجود پتانسیل های زیاد در سراب از جمله اقلیم سرد منطقه را مناسب برای ایجاد دیواره ،  ابشار یخی و تاسیس مدرسه یخنوردی با همکاری هیئت استان برشمرد و گفت : در آینده با اعزام تیم کارشناسی از استان برای ارزیابی و بررسی وضعیت پتانسیل های منطقه و رشته صعودهای ورزشی پیگیر موضوعات مطرح شده خواهیم بود و جهت کمک به تامین ملزومات ضروری از طرف هیئت استان همکاری و مساعدت لارم بعمل خواهد آمد.

حسین بلندی رئیس هیئت کوه نوردی شهرستان سراب نیز در این دیدار ضمن تشکر از حمایت ها میرعلی آقاسیدی و دیگر اعضای هیئت استان از فعالیت های انجام یافته در این شهرستان گفت:با تمام توان و با بکارگیری تمامی امکانات و بهره گیری از تجربیات و راهنمایی های اساتید این رشته ورزشی ، آماده همکاری در جهت کسب موفقیت های بیشتر بر اساس سیاست های ابلاغی هستیم .

  1. بلندی در پایان این دیدار از رئیس و اعضای هئیت رئیسه کوه نوردی استان برای حضور در این شهرستان جهت بازدید از امکانات و زیرساخت های کوه نوردی و صعودهای ورزشی دعوت بعمل آورد.

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا