اخبار ویژهفدراسیون

میرعلی آقاسیدی انتخاب رئیس هیئت کوه نوردی و صعودهای ورزشی آذربایجان غربی را تبریک گفت

به گزارش روابط عمومی هیئت کوه نوردی و صعودهای ورزشی آذربایجان شرقی؛رئیس هیئت کوه نوردی آذربایجان شرقی در پیامی انتخاب “علی سلیم زاده ” را بعنوان رئیس هیئت کوه نوردی و صعودهای ورزشی آذربایجان غربی تبریک گفت .

متن پیام بدین شرح است:

خبر برگزاری مجمع عمومی هیئت کوه نوردی و صعودهای ورزشی آذربایجان غربی و انتخاب آقای “علی سلیم زاده” به عنوان رئیس این هیئت بسیار مسرت بخش بود. بنده انتخاب شایسته و ارزشمند جناب‌عالی را که مؤید توانمندی مدیریتی، تخصص ورزشی و تعهد به اعتلا و بالندگی برای این مرزوبوم است را تبریک عرض نموده، از درگاه خداوند متعال، توفیق و سربلندی جنابعالی و دیگر عزیزان حاضر در هیئت آذربایجان غربی را در عرصه‌ی خطیر خدمت به جامعه کوه نوردی کشور مسئلت دارم.

میر علی آقاسیدی / رئیس هیئت کوه نوردی و صعودهای ورزشی آذربایجان شرقی

گفتنی است مجمع عمومی هیئت کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی استان «آذربایجان غربی» دوشنبه ۱۸ تیر۱۴۰۳ با حضور «رضا زارعی» رئیس فدراسیون در ارومیه برگزار شد و در نهایت در این انتخابات «علی سلیم زاده» با کسب ۱۵ رأی به مدت چهار سال به عنوان رئیس ،” لیلا خوش نیت”به‌ عنوان نایب رئیس،”یونس حشمتی فر” به‌ عنوان عضو هئیت رئیسه،”امیر حیدری”به عنوان عضو هئیت رئیسه،”رضا فاتحی فر”به‌ عنوان عضو هئیت رئیسه،”غلامعلی علیزاده”به‌عنوان خزانه‌دار و “اصغر افشین» بعنوان بازرس هیئت استان انتخاب و مورد تایید اعضای مجمع قرار گرفتند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا