آموزشاخبار ویژهفدراسیونکوهپیمایی

برگزاری آزمون ورودی مربیگری درجه 3 کوه پیمایی توسط هیئت کوه نوردی استان

به گزارش روابط عمومی هیئت کوه نوردی و صعودهای ورزشی آذربایجان شرقی؛آزمون ورودی مربیگری کوه پیمایی درجه 3 کشور نکوداشت استاد و پیشکسوت کوه نورد “ناصر بلوری” پانزدهم تیرماه سال جاری به میزبانی آذربایجان شرقی و در شهر تبریز برگزار شد.

میرعلی آقاسیدی رئیس هیئت کوه نوردی استان با اشاره به اینکه این آزمون به منظور توسعه کمی و کیفی و ارتقای کیفیت آموزش و در راستای اجرای برنامه عملیاتی سال 1403 فدراسیون کوه نوردی برگزار می شود اظهار کرد:آموزش مربیان متبحر در کوه پیمایی این امکان را میدهد تا بتوانیم با معرفی و حمایت کافی ورزش کوه نوردی را در سطوح مختلف جامعه گسترش داده و سلامت روحی ،راونی و جسمی جامعه را ارتقا دهیم .

آقاسیدی ضمن تشکر از استقبال ورزشکاران از این آزمون ورودی افزود:هیئت کوه نوردی استان در دوره جدید با همراهی هیئت رئیسه و برنامه ریزی ها انجام یافته توانسه گامی بزرگ در جهت آموزش مربیان بومی بردارد و تقریبا به خود کفایی رسیده است که در تلاشیم با رفع نواقص موجود در چند رشته بصورت کامل آموزش را توسط مربیان بومی توسعه دهیم .

گفتنی است در ابتدای مراسم از ” ناصر بلوری ” پیشکسوت کوه نوردی استان به پاس تلاش ها و کسب موفقیت هایی که در این رشته برای استان کسب کرده است توسط رئیس هیت کوه نوردی آذربایجان شرقی تقدیر بعمل آمد .

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا