بانوانصعودهای همگانیفدراسیون

نهمین کنگره مسئولین کمیته‌های همگانی کوه‌نوردی کشور برگزار شد

به گزارش روابط عمومی هیئت کوه نوردی و صعودهای ورزشی آذربایجان شرقی به نقل از فدراسیون کوه نوردی؛ نهمین کنگره مسئولین کمیته‌های همگانی هیئت‌های استانی سراسر کشور بیست و هفتم و بیست و هشتم اردیبهشت در «ساری» روستای «سنگده» آغاز شد.

“رضا ایاز” رئیس کمیته همگانی فدراسیون در این کنگره گفت:ارائه اهداف همگانی فدراسیون و چشم انداز آینده، گزارش عملکرد همگانی استان‌ها، بررسی آئین‌نامه و شیوه‌نامه همگانی، بررسی راهکارهای طرح ملی همگانی از جمله موارد تشکیل این گردهمایی بود.

وی افزود:سخنرانی‌های آموزشی توسط کارشناسان منطقه در موضوعات شناخت جنگل و مراتع، شناخت گونه‌های مختلف گیاهی و جانوری منطقه و حفاظت از منابع طبیعی و حیات وحش نیز از دیگر موارد مهم این کنگره بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

گفتنی است ” مهناز زارع ” مسئول کمیته همگانی هیئت کوه نوردی آذربایجان شرقی به همراه نمایندگانی از استان های خوزستان، یزد، لرستان، کرمانشاه، ایلام، چهارمحال‌وبختیاری، کردستان، همدان، البرز، زنجان، سیستان و بلوچستان، مازندران، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، خراسان شمالی، سمنان، گلستان، قزوین، هرمزگان، فارس و اردبیل در این کنگره حضور داشت .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا