آموزشاخبار ویژهباشگاه ها

شروع بهاری کوه نوردی در آذربایجان شرقی با اجرای بیست و شش کلاس آموزشی

به گزارش روابط عمومی هیئت کوه نوردی و صعودهای ورزشی آذربایجان شرقی؛ با شروع سال جدید فصل نوینی از فعالیت های آموزشی کوه نوردی در سطح باشگاه ها ، مدرسین رسمی فدراسیون و هیئت های شهرستان ها در سطوح عمومی و تخصصی آغاز شده است . میرعلی آقاسیدی با اعلام این خبر اظهار کرد: نکته حائز اهمیت این دوره های آموزشی هم راستا بودن با شعار جهانی صعود ایمن ، مسئولانه و پاک است که نشان دهنده نگاه دقیق برگزار کنندگان به تمامی ابعاد این رشته ورزشی تا پنجاه و هفتمین روز بهار آموزشی سال جدید است .

رئیس هیئت کوه نوردی و صعود های ورزشی آذربایجان شرقی با بیان اینکه  در فاصله پنج روز مانده تا پایان اردیبهشت 1403 مجموعا 26دوره آموزشی برگزار شده افزود : از این میان 6 دوره آموزش بصورت همگانی بوده که باشگاه های آلپ و پامیر و هیئت کوه نوردی شهرستان جلفا هر کدام با برگزاری دو دوره پیشتاز هستند .

او با اشاره به فعالیت های آموزش همگانی انجام یافته در دو ماه آغازین سال گفت : کارگاه های آشنایی با دره نوردی ، ابرشناسی و خونریزی و پانسمان سریع و اولیه در کوهستان توسط باشگاه آلپ و نیز کارگاه های مسائل حقوقی در کوه نوردی و بدنسازی کوه نوردی توسط باشگاه پامیر در سطح باشگاهی و کارگاه های آموزشی محیط زیست کوهستان و کوهپیمایی همگانی در سطح هیئت های شهرستان ها بصورت همگانی برگزار شده است.

آقاسیدی ادامه داد: علاوه بر این باشگاه های ایلقار،اولدوز ، لوتسه ،بابک ؛ کی 2 ، اورست ، دانشگاه تبریز ، آفتاب اسکو، همنوردان سردور،قارتال مراغه و آذربناب هم مجموعا با برگزاری 20 دوره آموزش رسمی در جهت نیل به اهداف آموزشی فدراسیون و هیئت کوه نوردی استان همراهی ارزنده ایی از خود به ثبت رسانده اند .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا