آموزشاخبار ویژهبانوانحفظ محیط زیستشهرستان هاصعودهای همگانیکوهپیماییمربیان

دوره آموزشی کوهپیمایی همگانی در سیس برگزار شد

هم زمان با هفته تربیت بدنی،دوره آموزشی کوهپیمایی همگانی در سیس برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی هیئت کوه نوردی و صعودهای ورزشی آذربایجان شرقی؛دوره آموزشی کوهپیمایی همگانی توسط مدرسان هیئت استان در پایان مراسم کوه روی سیس برای شرکت کنندگان برگزار شد .

رئیس هیئت کوه نوردی آذربایجان شرقی در رابطه با اهمیت برگزاری این دوره اظهار کرد:ورزش عامل تندرستی و نشاط جامعه است و رشته کوه نوردی و کوهپیمایی یکی از مهمترین حوزه های توسعه ورزش همگانی محسوب میشود که در دل طبیعت برگزار می شود اما باید توجه داشت که قبل از هرگونه فعالیت در این حوزه و در دامان طبیعت حتما باید آموزش های لازم را کسب کنیم .

میرعلی آقاسیدی افزود:چگونگی حضور در طبیعت و دریافت آموزش های لازم و طبقه بندی شده جهت تامین تجهیزات مورد نیاز و نحوه قدم گذاری در کوهستان به اندازه ایی مهم هستند که با دریافت آموزش های لازم میتوان از بروز حوادث ناگوار پیشگیری کرده و از آسیب رساندن به طبیعت جلوگیری نماییم .

گفتنی است در این دوره رقیه فلاح و زهرا نعمتی بعنوان مدرسان رسمی فدراسیون و از هیمالیانوردان آذربایجان شرقی مباحث دوره کوهپیمایی همگانی شامل حفظ محیط زیست و مبانی کوه روی همگانی را برای حاضران در همایش کوهپیمایی سیس ارائه دادند .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا