آموزشاخبار ویژهحفظ محیط زیست

از بنرهای پارچه ایی هیئت کوه نوردی و صعودهای ورزشی آذربایجان شرقی رونمایی شد

معاون محیط زیست آذربایجان شرقی:هیئت کوه نوردی و صعودهای ورزشی آذربایجان شرقی بعنوان هیئت پیشرو در زمینه حفظ و توسعه فعالیت و اهداف محیط زیستی فعالت شایسته ای دارد.

به گزارش روابط عمومی هیئت کوه نوردی و صعودهای ورزشی آذربایجان شرقی؛همزمان با برگزاری دوره کشوری بازآموزی مربیگری درجه 3 کوهپیمایی در تبریز از بنرهای پارچه ایی هیئت کوه نوردی و صعودهای ورزشی آذربایجان شرقی رونمایی شد .

داوود غنی پور معاون محیط طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی در این مراسم اظهار کرد : در دهه های اخیر استفاده از بنرهای پلاستیکی در سطح شهر و محل های برگزاری مسابقات و رویدادهای ورزشی به یکی از چالش های اصلی مباحث حفظ محیط زیست در ورزش تبدیل شده است و این امر جدا از تبعات و آسیب های محیط زیستی که ناشی از عدم زیست پذیر بودن این متریال است سلامت ورزشکاران را نیز به خطر می اندازد .

غنی پور با تشکر از این اقدام به موقع ، هوشمندانه و زیست محیطی هیئت کوه نوردی و صعودهای ورزشی آذربایجان شرقی بعنوان هیئت پیشرو در زمینه حفظ و توسعه فعالیت و اهداف محیط زیستی افزود:این بنرهای پارچه ایی که از امروز و با برگزاری این مراسم جایگزین  بنرهای پلاستیکی خواهد شد قابلیت تجدید پذیری در طبیعت را داشته و رنگ های استفاده شده در آن نیز مجوز بهره برداری را دارند و امیدواریم دیگر ارگان ها و هیئت های ورزشی نیز به سمت استفاده از این محصولات تجدید پذیر و محیط زیستی حرکت کنند .

وی اضافه کرد:اداره کل حفاظت محیط زیست از این اقدامات محیط زیستی بطور کامل حمایت خواهد کرد .

گفتنی است این محصول که توسط شرکت گهر گستر در تبریز ارائه شده است برای اولین بار با چاپ بنرهای دوره کشوری بازآموزی مربیان درجه 3 کوهپیمایی توسط روابط عمومی هیئت کوه نوردی و صعودهای ورزشی آذربایجان شرقی سفارش و طی مراسمی رونمایی شد .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا