آموزشاخبار ویژهبانواندره نوردیدیواره نوردیسنگنوردیصعودهای ورزشیغارنوردیکارگروه ها

سی و سه نفر بانوی آموزش دیده صعودهای ورزشی در پنجاه روز

به گزارش روابط عمومی هیئت کوه نوردی و صعودهای ورزشی آذربایجان شرقی؛جلسه مشترک بین کمیته صعودهای ورزشی ، کمیته نجات فنی ، کمیته غارنوردی و با حضور ” حبیبه صدیق ” نائب رئیس هیئت کوه نوردی آذربایجان شرقی با محوریت استفاده بهینه از سالن سنگنوردی کوثر برگزار شد .

حبیبه صدیق در این خصوص اظهار کرد: به منظوراستفاده بهینه از سالن سنگنوردی کوثر جهت ایجاد فضای تمرینی مناسب در رشته های غارنوردی ، دره نوردی و نجات فنی جلسه ایی با حضور مسئولین این کمیته ها برگزار شد. در این جلسه جهت افزایش کادر فنی و آموزش دیده و مربیان این رشته ها در بخش بانوان و آقایان مقرر گردید نقاط ضعف و قوت سالنهای نجات فنی و دیواره ها و سایتهای مصنوعی موجود در سطح کشور بررسی و فضای مناسب با ساختار ترکیبی تمرینی مناسب برای هر چهار رشته طراحی و با زون بندی اجرایی به صورت گام به گام اقدام گردد.

نائب رئیس بانوان هیئت کوه نوردی آذربایجان شرقی افزود: با پیشنهاد مسئول کمیته غارنوردی استان بخشی از سالن کوثر جهت احداث غار مصنوعی برای تمرینات غار نوردی بالاخص بانوان استان تعیین و احداث خواهد شد .

صدیق با اشاره به دوره های آموزشی برگزار شده در این سالن گفت: در بخش بانوان تعداد ۲۱ نفر در رشته کارآموزی مقدماتی صعودهای ورزشی و ۱۲ نفر در رشته کارگاه حمایت که پیش نیاز مربی راهنمای صعودهای ورزشی می باشد طی ۵۰ روز آموزش دیده اند.همچنین اولین گروه نونهالان پسر نیز جدیدا شروع به فعالیت کرده و توسط مربیان در حال فراگیری آموزش های لازم هستند .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا