حفظ محیط زیستشهرستان هاصعودهای همگانیکوهپیماییمربیان

کارگاه های آموزشی حفظ محیط زیست و کوه پیمایی در جلفا برگزار شد

به گزارش روابط عمومی هیئت کوه نوردی و صعودهای ورزشی آذربایجان شرقی به نقل از هیئت کوه نوردی شهرستان جلفا ؛ کارگاه های آموزشی محیط زیست کوهستان و کوهپیمایی همگانی با هدف ارائه آخرین استانداردهای کوه نوردی 21 اردیبهشت در شهرستان جلفا ( منطقه آزاد ارس ) برگزار شد .

داوود غنی پور مسئول کمیته حفظ کوهستان هیئت کوه نوردی استان مطالبی در حوزه آلودگی های صوتی در محیط کوهستان ، آسیب های ایجاد پاکوب های جدید در پهنه های کوهستانی  و اهمیت مشارکت و همکاری کوه نوردان با محیط بانان را در این دوره آموزشی به شرکت کنندگان ارائه کرد .

مهدی زارع مدرس رسمی فدراسیون هم در کارگاه آموزشی با عنوان ” کوه پیمایی همگانی ”  مطالبی در خصوص استانداردها و الزامات کوه پیمایی همگانی از قبیل مدیریت ، منابع انسانی ، تجهیزات و ناوبری به شرکت کنندگان در کارگاه ارائه کرد .

گفتنی است این دوره های آموزشی با حضور 50 نفر از علاقمندان به ورزش کوه نوردی توسط هیئت کوه نوردی و صعودهای ورزشی شهرستان جلفا و به کیزبانی منطقه آزاد ارس برگزار شد .

همچنین همایش بهاره کوه پیمایی به منظور تبیین و تمرین عملی آموزش های ارائه شده برای مخاطبان برگزار و شرکت کنندگان به قله ” گچی قالاسی ” صعود کردند .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا